ULUBIEŃCY sierpnia.

                          Dzisiaj przychodzę z postem o moich ulubieńcach sierpnia i obecnego czasu.


                                   
                                 

                                       #1 Pierwszym ulubieńcem jest maska do włosów Kallos Milk.

                                                    
Po niej moje włosy są idealne, gładkie, nie puszą się, miękkie, dobrze się rozczesują i lecą przez palce. Jak po dokładnym prostowaniu.  Maska nie obciąża włosów. Nie używam jej często, ale efekt utrzymuje się do kilu myć w moim przypadku. Zapach jest waniliowy, dosłownie jak lody śmietankowe z maszyny, jest wydajna, konsystencja jest taka budyniowato-galaretowata, 




#2 Fluid Aqua Matt Soraya numer 102

Tak jak jest napisane, matuje i nawilża wszystko się sprawdza. Dobrze się rozprowadza, dobrze matuje, nie ma efektu maski, zależy ile się nałoży. :D po zmyciu jest wrażenie nawilżonej skóry, na pewno skóra pod nim oddycha ponieważ zazwyczaj pod każdym innym cera robi mi się tłusta, po tym tylko w minimalnym stopniu. Wcześniej używałam Expert Matt z tej samej firmy i prawdopodobnie Aqua Matt jest jego zamiennikiem wzbogaconym w inne składniki. 


Expert Matt również należy do moich ulubieńców, niestety został wycofany z produkcji, ale jest Aqua Matt, który daje praktycznie taki sam efekt nawet trochę lepszy. ;)





#3 Chocker. 
Moda na lata 90 powraca cały czas, od niedawna jest szał na chokery, ale dodam, że już dużo wcześniej zaczęły mnie inspirować z racji, że uwielbiam modę lat 90 od zawsze. 







#4 Metaliczne paznokcie indigo nails. Są po prostu świetne, fajnie wyglądają. 









#5 Kurtka bomber.
Kurtka bomber towarzyszy mi od dawna i ciągle jest jedną z moich ulubionych. Lubię oversizowe, luźne kurtki bomber. Post o nich jest w archiwum. 








#6 Szpilki wiązane. 
Nie mogę nosić szpilek bez klamerki, nie wiem czemu, nie umiem w takich chodzić spadają mi z nogi. Od kiedy zobaczyłam wiązane od razu je polubiłam jak dla mnie idealne. 






instagram: @eveline.xoxo
snapchat: eveline.xd
















Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz