#PODKŁAD

Lista podkładów, które sprawdziłam, moja ocena 1-5 i krótki opis 

-cera mieszana 

                                      1. ESTEE LAUDER DOUBLE WEAR 

        


- mój numer 1, niezawodny 
-należy do podkładów "ciężkich"
-idealne krycie-druga skóra
-szybko zastyga 
-wydajny 
-nie nadaje sie na co dzien 
-wytrzymuje w 'ekstremalnych' warunkach, kiedy jest bardzo ciepło
-trwałość w moim przypadku podczas pierwszego testu 15h bez zadnej poprawki, stan idealny 
-swietnie nadaje się na imprezy, wesela czy też dni kiedy trzeba mieć dobrze utrzymujacy sie  makijaz przez dobre kilkanascie godzin 
Moja ocena 100000000000


2. MAYBELLINE FIT ME 


-lekkie krycie
-w miarę szybko zastyga 
-jest lekki 
-w moim przypadku ściera sie szybko z okolic obok nosa 
-moim zdaniem na daje się na co dzien tylko i wylącznie 
-oksyduje 
Moja ocena 3

3. L'Oreal TRUE MATCH 


-stapia się z kolorem skóry 
-szybko zastyga 
-szybko tez sie sciera 
-jest ok na zwykle dni
-nie jest ok na upały i miejsca kiedy jest bardzo ciepło 
-lekkie krycie 
Moja ocena 4

4. MAC STUDIO FIX

-krycie bardzo dobre
-utrzymuje się długo
-w moim przypadku minimalnie oksyduje 
-sprawdza się w dniach kiedy potrzebujemy dobrze utrzymujacego sie krecia przez dlugi czas 
Moja ocena 5

5. GIVENCHY TEINT COUTURE


-nadaje zdrowy, promienny wygląd 
-łatwo się rozprowadza 
-średnio długotrwały, ale nie rowna się z Estee Lauder Double Wear 
-ładnie wyrównuje koloryt 
-matowe wykończenie 
Moja ocena 5 


INSTAGRAM: EVELINE.XOXO
SNAPCHAT: EVELINE.XD 
-


-

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz