#BAZA POD PODKŁAD

Bazy, które testowałam i moja ocena w skali 1-5
 cera mieszana 




                                               1. BENEFIT THE POREFESSIONAL 

-wydajna
-numer 1
-makijaż utrzymuje się mega mega długo bez zadnych poprawek
-idealna do sesji zdjeciowych 
-idealna na wyjscia gdzie trzeba wygladac dobrze
-matuje idealnie
-brak swiecenia sie
-wygładza zmarszczki 
-silikonowa konsystencja 
Moja ocena 10000000000


2. KOBO MAKE UP PRIMER 


-jest wydajna
-przedłuża trwałość makijazu, ale nie równa się z bazą wyżej 
-brak swiecenia się do 6h 
-silikonowa konsystencja 
Moja ocena 4



3. INGRID MAKE UP BASE 

-wydajna
-silikonowa konsystencja 
-dla mojej cery jak najbardziej na nie 
-nie przedłuza trwałości makijazu 
-makijaz wyglada dobrze przez pierwsze 3h
Moja ocena 2


INSTAGRAM: EVELINE.XOXO
SNAPCHAT: EVELINE.XD 


Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz