#PUDER

Pudry, ktore testowałam, moja opinia w skali 1-5

-cera mieszana 


                   1. LAURA MERCIER TRANSLUCENT LOOSE SETTING POWDER 

                                       

                                                             
                                                               -idealny do bakingu 
                                                               -wydajny
                                                               -dobrze łączy się z podkladami 
                                                               -świetnie matuje 
                                                                Moja ocena 5 


                                                2.RIMMEL STAY MATTE POWDER

                                                  
-skład jest minusem
-dobrze matuje
-przyzwoicie łączy sie z podkladami
-wydajny
-testowany przez 8h-średnio wypadł 

Moja ocena 2-ze względu na skład, ze względu na mat-4


3. CATRICE ALL MATT-TRANSPARENTNY 

-matuje bardzo dobrze
-długotrwałosc bardzo srednia
-testowany przez 8h sprawdzał się ok
-moim zdaniem lepszy niż STAY MATTE RIMMEL 
 Moja ocena-4 



INSTAGRAM: EVELINE.XOXO
SNAPCHAT: EVELINE.XD 




                                                                

Share this:

CONVERSATION

0 komentarze:

Prześlij komentarz